Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry,  ewidencje,  archiwa  i  zasady  ich  udostępniania.

W przedszkolu prowadzone są rejestry, ewidencje i archiwa:

  • Dzienniki zajęć przedszkolnych 
  • Ewidencja wychowanków 
  • Rejestry i ewidencje związane z kontrolą realizacji rocznego, obowiązkowego przygotowania dzieci 5,6 letnich, 

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2016r. poz. 943, z późn. zm.). Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dna 29 sierpnia 2014r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z 2014r., poz. 1170, z późn. zm.).

Baza danych Systemu Informacji Oświatowej

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011r. o systemie informacji oświatowej (Dz. U. z 2015r., poz. 45). Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu danych gromadzonych w bazach danych oświatowych, zakresu danych identyfikujących podmioty prowadzące bazy danych oświatowych, terminów przekazywania danych między bazami danych oświatowych oraz wzorów wydruków zestawień zbiorczych (Dz. U. z 2012r. poz. 957, z późn. zm.).

Rejestr wypadków dzieci

Podstawa prawna: § 50 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003r. Nr 6, poz. 69, z późn. zm.).

Rejestr  pracowników  wraz z ewidencją akt osobowych pracowników

Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. z 1996r. Nr 62, poz. 286, z późn. zm.). art. 23 ust.1 pkt 1, art. 27 ust 2 pkt 1 ustawy z dnia z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922).

Rejestr aktów i zaświadczeń-awans zawodowy nauczyciela

Postawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 marca 2013r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2013r., poz. 393).

Archiwum przedszkolne

Podstawa   prawna:  Rozporządzenie   Prezesa   Rady   Ministrów  z  18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

Inne rejestry

  • Rejestr zarządzeń dyrektora. 
  • Rejestr decyzji dyrektora. 
  • Rejestr wydanych zaświadczeń. 
  • Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw. 
  • Rejestr uprawnień dostępu do danych osobowych. 
  • Księga korespondencji. 
  • Księgi inwentarzowe. 
  • Ewidencja pieczęci.
Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 141 w Łodzi
odpowiada: Sylwia Małyska
data: 16-05-2017
wytworzył: Sylwia Małyska
data: 16-05-2017
data: 16-05-2017
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 16-05-2017 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 379